Bosch SMS58N92EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMS58N92EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

kever1973 22-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N92EU

ondanks dat wij de vaatwasser een paar dagen hebben zijn wij zeer tevreden. Deze vaatwasser kun je naar je eigen wensen instellen( hardheid water/droogcapaciteit en in hoogte verstelbare lade)De vaat komt er schoon en droog uit, wat ook fijn is is dat als een programma klaar is de vaatwasser dan automatisch uit gaat(energie besparing!)Gebruikt op jaarbasis maar ong. 1700 liter, dit is een hele verbetering tov ons vorige Bosch vaatwasser.Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, net in bezit. Zeer STIL!!

OBvV 12-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N92EU

super machine met veel mogelijkheden. Geruisloos.
Goede opvolger van de onze oude Bosch (die we 12 jaar hebben gehad)

Libra 65 09-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N92EU

Een zeer prettige en energie zuinige vaatwasser.
Die ook 'stil' is.
Aanrader!
Ook de prijs is gunstig!
En je krijgt een wijnglazen set cadeau.

Vaatwasser liefhebber 23-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N92EU

We hebben de vaatwasser een paar dagen. Het is handig dat er geen bestekbakje bij zit, maar een lade. Toch heeft de lade een nadeel.
Het nadeel van een lade is dat je niet hoge spullen boven in kan zetten, ondanks dat de bovenste lade verstelbaar is. Doe je de lade lager, dan passen de borden er niet onder.
Denk dat ik toch liever voor het bestekbakje was gegaan en dan boven in meer spullen kwijt kunnen.

Maaike's vaatwasser 17-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N92EU

Een mooi apparaat om te zien. Gebruiksvriendelijk, niet te veel poespas waardoor je niet meer weet wat te kiezen.